FAQ-s

CINE SUNTEM NOI?

Suntem o echipa tanara si dinamica – indifferent de varsta 😊 - care dorim sa acordam atentie la detalii: atat pentru tine, cat si pentru casa sau gradina ta.

Unde pot adresa intrebarile?

Va rugam sa trimiteti un e-mail: office@culoriminunate.ro Va garantam ca raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Care este orarul Dvs. de activitate si unde va aflati?

Ora activitate: de Luni – Vineri intre orele 8.00 – 16.00

Adresa: strada Piata Mica, nr. 9, judet Bistrita-Nasaud, orasul Bistrita, cod postal 420009, Romania

Numar de telefon: 040745 84 41 48

DETALII DESPRE PRODUSE

DETALII DESPRE DECORATIUNI SI CADOURI

In general avem Produse limitate, ca si stoc la aceste categorii, tocmai pentru a nu plictisi Clientul, dar ca si obiect ele sunt in categorii bine stabilite din punct de vedere functional. Astfel, ne plac produsele care denota eleganta, deci este important sa stiti ca produsele sunt limitate sau in colectii mici organizate.

Cat de des veniti cu o noua colectie?

Lansam o noua colectie la fiecare 1-2 luni.

Ce inseamna o noua colectie?

Colectie de produse inseamna obiecte care au in comun o tema sau un stil de exemplu – lavanda – unde avem: cani, cutii de bijuterii, lumanare, betisoare parfumate, posete, bijuterii, etc.

Gama noastra de colectii este foarte vasta si vorbim de stil, teme, obiect etc. Va rugam sa ne urmati pe Pinterest, Facebook si Instagram si celelalte cai de promovare, pentru a vedea toate Colectiile noastre.

Produsele sunt handmade (lucrate manual) sau achizitionate?

Raspuns: atat Da, cat si Nu.

Avem produse care sunt create de compania noastra, dar deasemenea le achizitionam de la diversi furnizori locali si/sau nationali romani, dar si internationali in anumite situatii. Suntem parteneri cu marii producatori din intreaga lume pentru fiecare dintre produsele noastre.

DETALII BIJUTERII SI ACCESORII

Din ce materiale sunt facute bijuteriile noastre?

Avem multe tipuri de bijuterii:

  1. Bijuterii cu Pietre Semi-pretioase: Ochi de Tigru, Ametist, Piatra Lunii, Piatra Soarelui, Chihlimbar, si multe altele, Perle de Cultura de Apa Dulce, dar si Sarata, Cristale Svarovski, etc.
  2. Bijuterii cu Pietre pretioase – NU comercializam astfel de bijuterii, dar le enumeram: argint sterlin (925), aur / roz aur placat pe argint, Aur de 9k si 14k, Cristale CZ.
  3. Bijuterii Nepretioase sau Fantezie: cu strasuri din sticla diversa, lemn, metal argintat etc.

Ce tipuri de bijuterii aveti?

Avem foarte multe tipuri: cercei, bratari, brose, inele, coliere, seturi diverse in 2,3 sau 4 piese.

Cum sa aveti grija de bijuteriile mele?

Pentru a va asigura ca bijuteriile dvs. frumoase dureaza cat mai mult timp posibil, va recomandam sa urmati instructiunile de mai jos

  • Purtare: evitati bijuteriile dvs., sa le purtatati la dusuri si bai, exercitii extreme sau viguroase, inot in apa clorurata sau de mare, sau atunci cand sunteti data cu parfum, ori cu creme.
  • Curatarea: piesele ce au in componenta pietre semi-pretioase, sau sunt placate cu argint si aur se sterg cu o carpa moale sau, in mod ideal, o solutie de curatare a bijuteriilor. Atentie! Nu utilizati hartie absorbanta sau prosoape de hartie pentru a va curata bijuteriile.
  • Depozitarea: pentru a va asigura ca bijuteriile dvs. nu se oxideaza sau se incurca, va rugam sa pastrati bijuteriile intr-un loc sigur, intr-un loc uscat, departe de lumina directa a soarelui, si pe cat este posibil depozitate individual intr-o cutie de bijuterii.

Cui sunt destinate bijuteriile noastre?

Vindem bijuterii si accesorii atat pentru barbati, femei si/sau copii, si de toate formele si tipurile: afaceri sau casual, elegante sau pentru mireasa, clasice sau cu dedicatie etc.

Pot inota cu bijuteriile mele?

Nu, va sugeram intotdeauna sa va scoateti bijuteriile inainte de a inota.

Pot sa ma duc cu bijuteriile mele?

Nu, va sugeram intotdeauna sa va scoateti bijuteriile inainte de a face dus. Apa poate deteriora piesa/bijuteriile Dvs. Daca faceti asta, bijuteriile se pastreaza mai mult si raman sclipitoare. In special, cristalele se vor deteriora in sensul ca isi pierd stralucirea, daca sunt expuse la clor sau apa sarata.

Pot sa fac exercitii cu bijuteriile mele?

Nu, va sugeram sa va dati jos mereu bijuteriile inainte de a inota. Deasemenea, si transpiratia poate deteriora bijuteria dvs., si/sau se poate sparge daca in timpul unor activitati energice.

Reparati bijuterii?

Ne pare rau, dar nu putem repara bijuteriile deteriorate, stricate sau sparte.

Cum imi curat bijuteriile?

Consultati instructiunile de intretinere a produselor noastre gasite aici.

Puteti ajusta/modifica bijuteriile?

Nu, imi pare rau, dar NU ajustam bijuteriile de pe site-ul nostru, si nici NU actionam asupra designului lor.

Puteti crea sau sa faceti piese personalizate?

Daca va referiti la un anume model de piatra – de exemplu un set de colier si cercei de culoare rosie din sticla de Murano Da, dar exclusiv pe baza de comanda.

Asigurati bijuterii?

Nu, nu asiguram bijuteriile.

DETALII DEPRE LIVRARE

Unde/Cum livrati?

Livram doar la nivel national, adica exclusiv in Romania.

Deocamdata NU livram international. Dar in cazul incare doriti acest lucru ne puteți trimite un mesaj prin formularul de contact sau telefonic iar noi vom incerca sa gasim o modalitate pentru a va oferi produsele dorite.

Cand se livreaza produsele comandate?

In general produsele daca exista pe stoc, sunt livrate in prima zi lucratoare lansarii comenzii de catre Client si DOAR DUPA CONFIRMAREA TELEFONICA A COMENZII !!!

Nepreluarea apelului nostruu de catre Client duce la anularea comenzii. Trebuie ca toate comenziile sa fie confirmate de sectorul de vanzari!

DETALII DESPRE TRANSPORT

Cum costa transportul produselor?

Pentru a afla acest lucru, trebuie doar sa adaugati produsele in cosul dvs., pentru a obtine un pret de expediere.

Transportul sau livrarea produselor catre Dvs. Depend de mai multi factori: valoarea comenzii si/sau greutatea coletului de expediat. Dar in principal un colet de greutate medie costa 15,99 lei RON.

Toate tarifele de expediere depind de cativa factori, cum sunt:

  • Metoda de expediere selectata – exista doar una singura prin firma de curierat
  • Tipul transportului – intern sau international
  • Greutatea totala a pachetului
  • Orice sau alte taxe de transport

Nu suntem responsabili pentru eventualele taxe solicitate de vama pentru orice motiv. Toate comisioanele de transport pe care le solicita vor fi vazute in mod clar alaturi de serviciul si timpul estimat de tranzit la checkout.

Pentru alte detalii va rugam sa cititi Politica de Livrare.

Dimensiunea Coletului/Pachetului

Expeditiile noastre standard vin in plicuri simple, astfel incat acestea se potrivesc de obicei in cutiile postale, dar acest lucru depinde de numarul de articole care au fost in comanda dvs.

Daca evti produse mai mari de peste 15 cm lungima x latime x inaltime, atunci sunt livrate in cutii de carton adaptate marimii obiectului(obiectelor).

DETALII DESPRE COMENZI

Exista limita de comanda?

Da. Comanda minima pe site-ul nostru este de 100,00 lei, fara taxa de livrare. Sub aceasta suma NU onoram comenzi.

Care este diferenta intre un Cont de Client si un Cont de Vizitator?

Contul de Client este contul pe care il primiti in urma inscrierii Dvs. pe site-ul nostru www.culoriminunate.ro. Acest tip de cont va asigura plasarea mai rapida a comenzilor, evidentierea comenzilor, reducerilor acordate etc.

Contul de Vizitator presupune pastrarea datelor oferite de Dvs. doar pentru livrarea unei singure comenzi. La plasarea urmatoarei comenzi va trebui sa completati din nou datele personale sau de firma.

Vindeti prin magazine fizice offline sau si prin alti comercianti cu amanuntul?

Ne pare rau, nu avem un magazin fizic, ci doar un magazin online. Suntem online exclusivi pe site-urile companiei noastre:

Cum pot plati?

Puteti plati in sistem ramburs achitat la curier sau in avans prin ordin de plata sau card bancar.

Pot ridica produsele de la sediu

Sigur ca da. Doar sa selectati mod de livrare a produselor Ridicare din depozit – cu taxe 0,00 de livrare.

Se pot rezerva produsele?

Puteti sa ne contactati doar telefonic pentru a rezerva produsele, si numai in conditia in care platiti in card bancar sau ordin de plata. Timpul de rezervare este de 48 de ore, dupa aceasta perioada, Clientul nu mai are acest drept asupra produsului(produselor).

Am gresit datele de facturare. Cum procedez?

Daca factura fiscala a fost eliberata pe datele initiale, atunci este necesar sa se intocmeasca 2 facturi: 1 factura fiscala cu storno valoare pe Destinatarul Gresit, si 1 factura fiscala cu Destinatarul Corect.

Am primit coletul incomplet fara unele accesorii, cum procedez?

Daca ati constatat ca va lipsesc anumite elemente si/sau accesorii din colet, va recomandam sa ne aduceti situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Pentru asta va rugam sa ne contactati si telefonic, pentru a solutiona in cel mai scurt timp eroarea umana.

Nu am primit factura fiscala in colet

Imediat dupa ce comanda Dvs. a fost facturata puteti sa descarcati factura fiscala din contul Dvs. de Client. Va rugam sa intrati in sectiunea Istoric Comenzi din contul personal, dupa care sa selectati comanda, descarcati factura si salvati-o si/sau printati-o.

Va informam ca in momentul in care comanda Dvs. este predata curierului veti primi un email cu detaliile de livrare, din care veti putea descarca si factura fiscala.

De ce nu reusesc sa platesc comanda online, cu cardul?

Va rugam sa verificati inca o data dacca ati introdus corect datele cardului Dvs., si/sau daca acesta este expirat sau daca aveti sold de banca. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ati introdus corect datele cardului tau si nu reusiti totusi sa platiti, va rugam sa ne sunati la numărul de la contact.

Pot sa platesc produsele in rate?

Pentru a primi produsele de la noi trebuie sa platiti printr-una din metodele de plata agreate de compania noastra.

Cum procedez, daca am primit alt produs decat cel comandat?

Conform Politicii de Livrare, aceasta situatie este un caz exceptional, dat de manipulare gresita si eroare umana. Dar daca totusi se intampla, si detectati la predarea coletului de la curier, atunci va recomandam sa refuzati coletul la livrare.

In cazul in care ati acceptat coletul, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau telefonic.

Cum anulez o comanda?

La cerere sau prin actiune personala, comanda Dvs. este anulata. Daca s-a intocmit deja factura fiscala, atunci in cont veti regasi 2 facturi: factura initiala si factura storno anulata de aceiasi valoare cu semnul – (minus). Astfel, va rugam sa reverificati statusul comenzii Dvs. dupa cateva ore.

Cum aflu stocul unui produs

Stocul unui produs il puteti afla daca butonul de Adauga in Cos este activ – sau il puteti apasa. Daca nu este stoc pentru un produs, atunci veti vedea sigla de Stoc epuizat.

Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?

Daca ati primit produsul deteriorat urmati pasii:

  1. faceti cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat sau stricat
  2. trimiteti-ne o sesizare la adresa de email: office@culoriminunate.ro.

VA DORIM SPOR LA CUMPARATURI !!